niedziela, 21 lipca 2013

Żel ze świetlikiem lekarskim od Floslek / # Recenzja

Cześć wszystkim!


Nie tak dawno kosmetyki przeznaczone stricte na okolice oczu były mi zupełnie obce. Do pielęgnacji całej twarzy używałam ogólnych kremów i nie wyróżniałam jakoś tej partii.. Jednak zaczęłam odczuwać potrzebę większego nawilżania skóry pod oczami. Niekoniecznie kuracji  przeciwzmarszczkowych ale typowo nawilżających. 

Na pierwszą próbę przyszedł mi Żel ze świetlikiem lekarskim od Floslek, wybrałam wersję
z rumiankiem
ponieważ dużo pracuje przed komputerem i moje oczy często pod koniec dnia są zmęczone i zaczerwienione.



Żel ten jest przeznaczony do powiek jak i pod oczy. Chciałam kremu więc czemu wybrałam żel? ponieważ słyszałam dużo dobrych opinii na temat tego produktu, jak i również szukałam czegoś co sprawdzi się na noc ale również na dzień pod makijaż - i tu się nie zawiodłam.

Jeśli chodzi o działanie to... hmm... ciężko mi stwierdzić poziom nawilżenia, ale na pewno występuje bo zwyczajnie skóra w okół oka po aplikacji tego żelu była zrelaksowana, nie była ściągnięta, ani nie wołała o wodę. Ale co na pewno da się odczuć? Ukojenie!  Zwłaszcza latem jak włożymy słoiczek do lodówki. Fantastyczne uczucie chłodu, od razu znika opuchlizna po ciężkiej nocy.



Konsystencja lekkiego żelu spisuje się bardzo dobrze, nie klei się, szybko się wchłania, również nie napina skóry. Zapach delikatny, przyjemny ale po aplikacji w ogóle nie wyczuwalny. Co bardzo dla mnie ważne nie podrażnia i nie uczula!! Chociaż wiadomo na każdym niestety może bywać to różnie.




Podsumowując: Przyjemny ale szału nie robi. Dobry na dzień, na noc przydałoby się coś bardziej treściwego.

Za 10g produktu w praktycznym opakowaniu (chociaż niekoniecznie higienicznym) płacimy ok 5-7zł więc niewiele.. 
z dostępnością nie powinno być problemu, ja kupiłam go w Naturze.

Dajcie mi znać czy używałyście tego produktu z wydaniem "laboratorium"? A może używałyście tych "pharma"
bo słyszałam że nie tylko opakowaniem się różnią ale też działaniem..

Pozdrawiam xxx
/Moniak

2 komentarze:

  1. a mialam sobie kupic wlasnie niedawno zel ze swietlikiem i zapomnialam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go mam i kupiłam w Rossmannie :) u mnie się całkiem fajnie sprawdza. Za tą cenę nie można wymagać, aby był idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...