poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Zestaw pędzli do makijażu Sunshade Minerals - Recenzja

Cześć wszystkim :)


W końcu przychodzę do Was z recenzją zestawu pędzli Sunshade Minerals. Już od dłuższego czasu planowałam napisać co nie co o nich, jednak ciągle brakowało mobilizacji ;/
Zestaw sprawiłam sobie pod Choinkę więc używam ich od ponad 7 miesięcy dzień w dzień. Jeśli jesteś ciekawa jak mi się sprawdziły to serdecznie zapraszam niżej...



Swoją praktykę używania pędzli przy codziennym makijażu stosowałam już od dawna.. Mój pierwszy zestaw pochodził Uwaga! z gazety :D w skład którego wchodziło kilka do makijażu oka i jeden większy.. jednak były one chyba "zabawkowe" bo ich wysokość nie przekraczała 10cm. Plastikowe rączki, okrutnie twarde włosie.. ale jakoś sobie radziłam i o dziwo na tamtą chwile nie potrzebowałam więcej :D A były to początki mojej przygody z makijażem czyli okres gimnazjum.. 

W szkole średniej.. moja świadomość wzrosła więc poczyniłam swoje pierwsze inwestycje w pędzel do pudru.. itd.  tak uzbierało mi się ok 4-5 drogeryjnych pędzli..

Było mi mało.. zaczęłam szukać... sprawdzać opinie i ceny, które z początku wydawały mi się wysokie. Tak właśnie trafiłam na firmę LancrOne.. i stronę wizazysci.pl z której w rezultacie zamówiłam zestaw.

Jedyne na czym mi zależało to żeby były krótkie trzonki abym spokojnie mogła zabierać pędzle w kosmetyczce na studia. 

Przechodząc do meritum.. Zestaw zawiera  7szt. czyli 6 pędzli i 1 spiralkę.  A wszystko jest zapakowane w praktyczne lniane etui.


       Od producenta:            

Kompaktowy zestaw profesjonalnych pędzli do makijażu „Sunshade Minerals”, stworzony przez markę LancrOne jest idealny dla kobiet ceniących wysoką jakość i naturalność makijażu. Najwyższej jakości syntetyczne włosie HD nie podrażnia skóry, dzięki czemu jest zalecane dla najbardziej wrażliwej i skłonnej do uczuleń cery. Struktura włosia nie pozwala na osypywanie się czy wchłanianie kosmetyków. Co więcej, włosie nie wymaga specjalistycznego płynu do mycia, jak ma to miejsce przy pędzlach z naturalnego włosia. Dodatkową zaletą jest również design pędzli, silnie nawiązujący do natury, która jest tak bliska marce Sunshade Minerals. Rączki każdego pędzla wykonane są z bambusa i posiadają kształty sprawiające, iż dłoń nie męczy się podczas nakładania kolejnych warstw makijażu, a pędzle niemal same ją prowadzą. Praktyczne etui zrobione jest z naturalnego lnu. Saszetka z łatwością zmieści się w torebce.


       Ode mnie:             

Wszystkie z nich są dobrze wykonane, przez cały ten czas łącznie wypadło może kilka włosków.. ale w sumie to nie pamiętam jakoś tego wypadania.. Solidne dość grube bambusowe trzonki, srebrna skuwka zaokrąglona przy włosiu, dzięki czemu nic nas nie kuje. Włosie.. ohhh jakie ono jest milusie, mogłabym się cały czas nim miziać po twarzy! Miękkie, sprężyste. Wykonane z włosia syntetycznego HD, dwukolorowe tak jak widać na zdjęciach, jednak podczas mycia ani użytkowania nić się nie odbarwia. Po 7 miesiącach żaden z pędzli  nie zmienił swojego kształtu, a podkreślam że przez ten okres praktycznie co drugi weekend lądowały w mojej torbie i jechały ze mną na zjazdy.. nie zawsze w etui i nie zawsze obchodziłam się z nimi delikatnie. Z myciem też nie ma żadnego problemu.. ekspresowo zmywam resztki kosmetyków, a pozostawione na noc spokojnie wysychają do rana.

Poniżej rozpisze Wam technicznie; przeznaczenie i moje zastosowanie oraz wymiary.



Dwa pędzle do twarzy:

Pędzel do pudru 4,2 x 3,8 x 14,5cm
Pędzel idealny do pudru sypkiego, mineralnego- w tym przypadku jest ok chociaż teraz odczuwam sporą potrzebę Flat top'a, producent poleca również brązującego.
 
Pędzel do policzków 3,2 x 3,3 x 14cm
skośnie ścięty pędzel do nakładania różu, rozświetlacza oraz modelowania bronzerem. We wszystkich tych sprawach spisuje się znakomicie.. ewentualnie do rozświetlacza trochę przy duży ale daje rade..
 


Pozostałe pędzle do makijażu oka:

Pędzel do cieni 1,5 x 1,3 x 14cm
owalny pędzel do nakładania cieni na całą powierzchnię powieki ruchomej, do cieniowania, nadaje się również do blendowania.

Pędzel skośny do cieni 1,2 x 1,2 x 13,5cm
pędzel do cieniowania powiek, płaski, skośnie ścięty, idealny do aplikowania i rozcierania cieni powyżej powieki ruchomej, w kącikach powiek.
 
Pędzel do brwi 0,9 x 0,9 x 14cm
skośny pędzel do brwi, idealny do perfekcyjnego podkreślenia kształtu brwi.Nadaje się również do wykonania kresek na górnej i dolnej powiece, jednak dla wymagających precyzji i cienkiej kreski może być za gruby.
 
Pędzel do ust 0,9 x 0,4 x 14cm
pędzel do malowania ust, przeznaczony do aplikacji pomadek i błyszczyków o konsystencji kremowej oraz płynnej, jednak ja nie używam go w ogóle do ust, u mnie sprawdza się do korektora w kremie czy też w pudrowej, mineralnej konsystencji
.
 
Spiralka
2,4 x 0,9 x 14cm
spiralka do tuszowania rzęs i brwi, nylonowa - tak opisuje ją producent, ja używam jej głównie do wyczesywania brwi.


Koszt zestawu to ok 35zł już nie pamiętam dokładnie - śmieszna cena w porównaniu do jakości!
ponieważ teraz zestaw został powiększony o 1 pędzel "kulkowy" do rozcierania. i właśnie tego mi brakowało w tym zestawie. Aktualnie koszt zestawu to 38zł
Gdzie kupić? Są dwie opcjie albo na stronie Wizażyści [klik] albo na allegro.

Całość zapakowana w pięknym etui jak już wcześniej wspomniałam, ponadto każdy z pędzli zabezpieczony folią, pędzle do twarzy mają plastikowe osłonki które świetnie spiszą się w podróży jeśli chcemy wrzucić luźno do kosmetyczki



      Podsumowując.              

Zestaw idealny dla początkujących, którzy nie chcą  wydawać dużej kasy na zakup pojedynczych pędzli droższych firm. Nawet nie widzę sensu przepłacać. Pędzle są na prawdę solidne, nic złego się z nimi nie dzieje i mam nadzieje że tak przez długie miesiące pozostanie! Tak samo świetnie się sprawdzi dla tych  którzy szukają czegoś dobrego a zarazem małego co mogłybyście zabrać w podróż :)) Etui ma dodatkową kieszonkę w którą można włożyć brakujący pędzel, jakąś kredkę, tusz czy patyczki do demakijażu.

Jeśli moje zdjęcia wam nie wystarczą to odsyłam do Beautyhairandfashion [klik]  której w jakości zdjęci nie dorastam do pięt ;)  widać u Niej świetnie etui, same pędzle z bliska i osłonki.

Ponadto ocena na wizaży [klik]  po mimo małej ilości recenzji też jest wysoka bo aż 4.83/5 z 6 opinii

Gdzieś wyczytałam jednak nie jest to informacja potwierdzona, że pędzle Sunshade Minerals pochodzą od tego samego producenta co EDM i PIXI... jeśli tak.. a ja widzę spore podobieństwo... to po co przepłacać?!


Na tą chwile poczułam ogromną potrzebę posiadania kilku innych egzemplarzy.. więc z okazji zbliżających się urodzin zamówiłam dzisiaj min Flat top z tej serii i od samego LancrOne z serii profesjonalnej kilka sztuk. Mam nadzieję że będą spisywać się równie dobrze jak ten powyższy. Już się nie mogę doczekać. :)))




Koniecznie dajcie mi znać czy miałyście do czynienia z tymi pędzelkami i co oni sądzicie!?


___________
edit. 14-04-2014

Od zakupy tych pędzli, moja kolekcja powiększyła się ale i tak codziennie sięgam właśnie po nie. Cały czas jestem z nich zadowolona, po 1,5 roku są jak nowe, ani włosie ani trzonek nie straciły na jakości.. Polecam :)


Buziaki xxx
/ Moniak


13 komentarzy:

  1. Nie wypatrzyłam wśród nich nic co mogłoby się dla mnie nadawać, bo już mam skompletowany podstawowy zestaw. Za to dla początkujących może to być ciekawa alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie.. dla osób które mają już swój dopasowany zestaw to ten szału nie robi... jednak moim zdaniem jest idealny dla początkujących ;)

      Usuń
  2. Świetne pędzle ;) Muszę się zastanowić nad takim zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, równie blog mi się podoba:) Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super zestaw pędzli.
    Marzy mi się taki.

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och przydałyby mi się takie pędzle.
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba również zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw wygląda naprawdę fajnie, idealna opcja na start :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają ciekawie i bardzo solidnie ale ja najbardziej lubie mimo wszystko hakuro i RT ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. thanks for the information may we always be in mercy allah swt

    OdpowiedzUsuń
  9. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  10. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...