sobota, 23 marca 2013

Miodek od Garniera czyli Essentials Hydration - Krem nawilżający 24h

Cześć Kochani :)

Tak.. wiem, wiem długo mnie nie było, ale uwierzcie mi, nie miałam ani czasu, ani siły po pracy na robienie czegokolwiek :( ta zima mnie wykańcza! Całe szczęście nie zapadłam w zimowy se i w ostatnim tygodniu zbierałam motywacje do działania :)
i zaraz idę się mierzyć, ważyć i Ćwiczyć!

Ale dzisiaj nie o tym chciałam pisać. Jak pewnie już wyczytałyście na moim blogu w pielęgnacji twarzy mam swoich faworytów! Jednym i głównym hitem jest:

Nawilżający krem do twarzy dla skóry suchej i bardzo suchej.



I to o nim chce napisać słów kilka :)  Może i nie zachwyca składem czy zapachem ale powala mnie na kolana swoim działaniem!! Jak go teraz wącham(a zapach jakiś szczególny nie jest) to i tak moją buzia się cieszy i czuje taki spokój że jest pod moją ręką!

Ale zanim napiszę więcej o kremie to chciałabym przybliżyć Wam cechy  mojej skóry twarzy. Mianowicie co prawda moja skóra ostatnio trochę wariowała i pojawiło się na niej wiele nieproszonych gości.. ale jest to spowodowane kwestiami hormonalnymi. Gdy wszystko wraca do "normy", skóra zmienia się z tłustej, trądzikową na mieszaną w kierunku do suchej głownie na policzkach. Dopóki nie znalazłam odpowiedniego kremu, testowałam wiele, przez co skóra twarzy zrobiła się cienka jak papier sucha, tępa, wrażliwa i mało elastyczna. Bardzo często ulegała podrażnieniu i borykałam się z okropnymi przesuszonymi plackami :( Raz doprowadziłam moją twarz do takiego stanu, że musiałam sięgnąć po sterydy bo nic innego nie przynosiło ulgi :/

Przeszłam już przez wiele kremów i chyba przez wszystkie kremy Garniera - bo to one są najbardziej przyjazne dla mojej buzi. Ale w końcu trafiłam na to cudo!! Po mimo że z daleka buzia wyglądała na "ładną" bez żadnych zmian trądzikowych - to jednak ja odczuwałam wielki dyskomfort, skóra była podrażniona i wołała o wodę!! Każdy nawilżacz wchłaniała w mgnieniu oka jakby była na mega kacu ;)

Od producenta:
Dla skóry suchej i bardzo suchej
Garnier połączył ochronną moc ekstraktu z miodu akacjowego o właściwościach odżywczych w nawilżającej i jedwabistej formule, aby skutecznie odżywiać skórę suchą i bardzo suchą oraz przywrócić jej komfort, nawilżenie i ochronę przez cały dzień.
Czy krem nawilżający 24H jest stworzony dla mnie?
Tak, jeśli Twoja skóra jest sucha lub bardzo sucha i poszukujesz kompleksowej pielęgnacji nawilżającej, aby pielęgnować skórę na co dzień.
Czym się wyróżnia?
Multiaktywna, nawilżająca formuła kremu zapewnia trzy poziomy skuteczności: intensywnie odżywia skórę, chroni ją przed wysuszającym działaniem czynników zewnętrznych (mrozu, wiatru, klimatyzacji) oraz zapewnia optymalne nawilżenie przez 24h*


Z obietnicami producenta zgadzam się w 100%. Po aplikacji tego cudownego żółtawego specyfiku moja skóra wręcz krzyczała z radości- poważnie!! Momentalnie uspokoiła się, wszelkie suche plamy w szybkim tempie znikały. Po dłuższym stosowaniu skóra jest mięciutka, odżywiona, jędrna i wygląda na zdrową i szczęśliwą :) Zużyłam już nie wiem ile opakowań i jak widzę krem na promocji to pomimo że dopiero co otworzyłam nowe opakowanie - robię zapasy. Po prostu Kocham ten krem i kocha go moja twarz!  ♥  :)

Co jest fantastyczne w tym kremie?! 
To że w momencie gdy moja cera się normalizuje czy wariuje z trądzikiem, czy jest zima czy lato to ten krem nadal się spisuje !!! Wiadomo że latem na dzień niekoniecznie - chociaż ja i tak to robię ;) ale nie zawsze - głównie aplikuje na noc, zimą świetnie chroni przed mrozem.

Za ok 10-13zł dostajemy 50ml kremu w ładnym i wygodnym słoiczku, co nie przeszkadza nam na zużycie go do końca, ażeby nic się nie zmarnowało :)

Gdzie można kupić? 
W Naturze, SuperPharm i w Rossmanie(ale nie zawsze i nie w każdym:/)

Komu polecam ten krem?!
Każdemu kto przede wszystkim boryka się z problemami suchej, wrażliwej skóry albo/i potrzebuje odżywienia i nawilżenia np po kuracji z kwasami, czy też czegoś treściwego na noc.


Znacie ten krem? Jak u was się sprawował - dajcie koniecznie znać!



Miłego weekendu! :))
Moniak.

8 komentarzy:

  1. Z opisu wynika, że mam bardzo podobną cerę do Twojej i do tej pory w 100% działał u mnie tylko krem z Sephory. Ale z uwagi na jego cenę, chciałabym znaleźć nowy KWC :).
    Teraz już wiem, jaki krem jest następny w kolejce do kupienia.
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz... zwróć koniecznie na nie uwagę! Wiadomo każda z nas jest inna jednej sprawdzi się to drugiej co innego.. ale po testuj te kremiki Garniera jak nie miodek to ten z różą albo z winogronem też są fajne :)

      Usuń
  2. Dla siebie bym go nie wybrała, bo skład ma typowo zapychający, ale dobrze że u Ciebie się sprawdził :) Nie ma to jak mieć pewniaka za małe pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam w kom. wyżej każda z nas jest inna i mnie żaden z kremów Garniera z tej serii nie robi krzywdy :) o taak cena jest super! :)

      Usuń
  3. Właśnie szukałam jakiegoś kremu, który uspokoiłby moją twarz i oto trafiłam na Twoją recenzję! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się ciesze - właśnie w Naturze jest na niego promocja - 9,90 ;)
      koniecznie daj znać jak się spisze u Ciebie?

      Usuń
  4. Nie miałam tego kremu, ale ogólnie lubię kosmetyki marki Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej
    Ja mam już 3 opakowanie tego kremu i też miałam problemy z trądzkiem....po tym kremie jak ręką odjął... a skóra jak aksamit:) polecam serdecznie dziś kupiłam w superpharm 3 opakowania bo nigdzie nie mogę go dostać :(:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...