wtorek, 29 stycznia 2013

Zakup kontrolowany: Kubek Termiczny

Cześć Dziewczyny!


Już spory czas temu rozpoczęłam poszukiwania odpowiedniego      Kubka Termicznego..
który spełni moje oczekiwania /cenowe/wizualne/funkcjonalne/.

Szukałam kubka który sprawdzi się na uczelni jak i podczas 2 godzinnych podróży do Gdańska.

Czyli przede wszystkim nie może przeciekać nawet jak będzie latał po mojej torebce.
Jako że Gadzeciarą jestem i się z tym  nie kryje ;) to musiał być Ładny ten mój kubek ;)
No i kwestia finansowa nie jest mi obojętna, wszystkie te które spełniały dwie powyższe cechy, miały kosmiczną cenę, na którą sobie nie pozwolę. Bo nie wyobrażam sobie wydać 150zł na kubek!



Na pomoc przyszła mi znajoma która poleciła Kubki firmy Tchibo!
z polowaniem na ich kubek też długa historia, no ale
poszukiwania od zeszłej zimy zostały zakończone powodzeniem :))

Już mam!

Kubek Tchibo zakupiłam na ich stronie [klik]  za 39,95 + 12,50 za przesyłkę
po około 3dniach była już u mnie :)





Kubek do kawy na drogę

Dane techniczne:

źródło: http://www.tchibo.pl
  •    Szczelnie zakręcana pokrywka z tworzywa sztucznego.
  •  Otwór do picia zamykany na guzik zatrzaskowy.
Szczegółowe informacje o produkcie:

O podwójnych ściankach: zawartość długo pozostaje gorąca lub zimna. Szczelnie zakręcana pokrywka z tworzywa sztucznego. Wewnątrz oznakowanie pojemności. Pasuje do wielu uchwytów na napoje. Z zewnątrz stal nierdzewna 18/10, wewnątrz wysokogatunkowe tworzywo sztuczne niezmieniające smaku napojów.

Wymiary:  wysokość ok. 19 cm, Ø u góry ok. 8,5 cm, na dole ok. 5 cm.
Pojemność:   ok. 400 ml.


Kubek jest śliczny a co najbardziej mi się spodobało to Lusterko na zakrętce! Hihi



Przetestowałam i jest tak jak producent zapewnia
czyli:
Kubek nie przecieka, pod warunkiem że nie wlejemy więcej niż do wyznaczonego miejsca MAX
w innym wypadku może lekko przeciekać.



Temperaturę trzyma standardowo ok kilku godzin.
Nie jestem pewna ale chyba leciusieńko zmienia smak kawy, no chyba że po prostu ona tak smakuje jak jest już chłodna..

Jeśli chodzi o Kawę... której nie lubię w tradycyjnej postaci, doszłam jednak do przepisu na

Wyśmienita Kawę


Kawa creme brulee + syrop irish cream + śmietanka

Oh! jak ja lubię ten smak.. a ten zapach Mmm..





Wszystkim Polecam Ten kubek i tą kawę!

A wy jaką pijecie kawę? Czy bardziej preferujecie herbatę?

Pozdrawiam
~Moniak.

12 komentarzy:

  1. Ciekawy ten kubeczek,
    oby dobrze się sprawował i nie przeciekał
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem kawo-maniakiem ;) Ja dostałam kubek ze Starbucks i nie polecam - po roku cały przecieka. Oby ten sprawił się lepiej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam swój kubek termiczny!:) świetna sprawa!;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam kubek temiczny ale mi niestety przecieka...bo dziwne jest zamknięcie ustnika...takie przesuwane....i na dodatek trzma ciepły tylko do 2 godzin

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ Ci zazdroszczę tego kubka:) ja planuję jego zakup od dawna ale jakoś ciągle nie mogę się zebrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurna... nie wiem teraz mam mieszane uczucia do niego - bo mi zmienia smak kurna chata ;/ i przez co strasznie traci z moich oczach

      ale mojej znajomej nic takiego się nie robi.. może dlatego że trzeba pić puki ciepłe a ja za długo trzymam i potem zmienia smak ;/ no nie wiem myśle nad reklamacją...

      ale jakby co to teraz są dostępne w sprzedaży :)

      Usuń
  6. Tichbo? Ha ha ha ha ;)

    A tak serio to bardzo ładny ten kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Monia ja też długo w nim kawę trzymam (po kilka godzin na uczelni - zanim urodziłam oczywiście) i nigdy nie wyczułam zmiany smaku. Może faktycznie twój jest jakiś trefny albo za długo jednak trzymasz w nim kawę? Spróbuj wypijać ją póki jest ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbata nawet po 30 jak tylko ostygnie to juz ma zmieniony smak- smakuje tak jak w kazdym innyn termosie :/

      Usuń
    2. Herbata nawet po 30 jak tylko ostygnie to juz ma zmieniony smak- smakuje tak jak w kazdym innyn termosie :/

      Usuń
  8. 25 year old Information Systems Manager Winonah Worthy, hailing from Saint-Sauveur-des-Monts enjoys watching movies like Private Parts and Metalworking. Took a trip to San Marino Historic Centre and Mount Titano and drives a Ferrari 275 GTB/4. jej odpowiedz

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...