środa, 16 stycznia 2013

Postanowienia na Nowy Rok

W tym roku rozpoczynam na nowo Blogowanie :) 
a co za tym idzie.. (bo i tak wszystko ze sobą jest mniej lub bardziej powiązane


Postanowienia których chce dotrzymać..
 
  •  Przede wszystkim zaczynam oszczędzać. Nie tylko zastanawiać się przed zakupem czy tego potrzebuje czy nie.. ale otwieram Skarbonkę do której co miesiąc będę 'wrzucać' konkretną sumę pieniędzy!
    By marzenia mogły się szybko spełnić! :) :) :)
  • Nauczyć się obsługi programów graficznych, które pomogą mi w obróbce min. zdjęć na mojego bloga, ale również pomogą mi przy innych pracach.
  •  Przestać się spóźniać!!! Zdecydowanie czas z tym skończyć.
  •  Popracować nad organizacją swojego czasu.
  • Sumiennie stosować projekt Denko ;)


W nowy rok wyspałam się i byłam pełna energii, mam nadzieje
że przez cały rok inicjatywa do działania mnie nie opuści.


Życzę Wam, jak i sobie wytrwałości w osiąganiu wyznaczonego celu
i spełniania marzeń!

~Moniak

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...